mandag 24. oktober 2011

Ingvild`s kyllingform

Endelig våger jeg meg på en egenkomponert oppskrift. Denne er knallgod bare som den er eller en liten grønn salat ved siden.

4 prosjoner

4 kyllingfileter i biter
1 brokolihode i buketter
1/2 paprika (jeg brukte rød, men den er sikkert like god med både gul og grønn)
1/2 squash i biter
1- 1,5 dl fløte
1 ts dijion sennep
paprikapulver, timian, oregano salt og peppe
Ca 100 g raspet ost til gratinering

Smør til steking

Brokkoli, prprika og squash deles opp og legges i en ildfast form, dryss over krydder. Brun kyllingen i panna, hell over fløte og rør inn sennep, tøm alt over grønnsakene og sett i ovnen på 200c` i 10 min, ta ut og dryss på ost og inn i 10 min til.
Server!!

1 kommentar:

  1. NAM!
    Dinna gler eg meg til å prøva ut! :D
    Flinke du er!

    Klem Helene

    SvarSlett