søndag 12. februar 2012

Endelig!

Endelig er kommoden i hus! Jeg har ventet i mnd vis på den. Denne kommer fra familiegården til mannen min, søster til farfaren hans hadde den med seg når ho flyttet og giftet seg, så her snakker vi gammel! Det var sønnen hennes som tok kontakt med mannen og lurte på om vi var interesserte i den! Jeg hoppet av glede når jeg så de første bildene! Og jammen hopper jeg ikke enda, når jeg endelig har fått den i hus!


Så i dag reiste mannen og svigerfar til Stavanger for å hente den, mens jeg var hjemme med ungene og holdt på å gå på veggene når det viste seg at de ikke nådde den planlagte fergen hjem og jeg måtte vente en halv time til ;)


Vi tror ikke knottene er originale, men vi synes de er pene for det og kommer nok til å beholde de :)
Nå skal mannen snakke med farfar sin om hvor gammel den er og om han husker når den kom i hus og eller hvem som laget den.
Synes det er kjempe stas å ha ett familie møbel i stua :)

1 kommentar:

  1. Nyyydelig ingvild!! Dinna må eg komma å sjå "live" ein dag :)
    - Helene

    SvarSlett