mandag 12. mars 2012

Bepanthen

Jeg er blitt medlem på Buzzador.com og er nå en buzzador, det vil si jeg er med på kampanjer og prøver ut produkt og forteller om det til venner og kjente siden. Så av og til kommer det til å komme ett buzzador innlegg.

Denne gangen har vi prøvd ut Bephanten, en salve som forebygger og pleier tørr hud og røde barnerumper. Den kan også brukes til pleie av tørr hud,mindre overfladiske sår, lett solbrenthet og såre brystvorter.
Kjempegodt produkt som fåes kjøpt hos apoteket.

Nå er ikke vi så veldig plaget med såre rumper her i huset (bank i bordet), men etter vi begynte å bruke den har vi ihvertfall ikke fått det, så jeg kan ikke helt si om det er salven eller bare flaks, men jeg har smurt mine tørre lepper med den og de er blitt myke og gode, herlig!

Bepathen er uparfymert og inneholder ikke konserveringsmiddel, parabener eller fargestoffer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar