lørdag 10. mars 2012

Enda en kommode!



Etter å ha fått min tante til å saumfare bruktbutikken på Bømlo i en mnd tid, og jeg har vert på bruktbutikken her på øya,uten hell. Hva lette vi etter?? En ny kommode til badet, etter at den gamle IKEA kommoden fikk en vannskade pga ett tett sluk...

På tiden å snuse litt på finn.no!
På første forsøk lyste den mot meg, helt perfekt! Den hadde bein, slik at det er lettere å tørke under om vi skulle få et vann problem igjen, den var i hel tre, hvit og den var gammel!! Akkurat min smak.


Men like perfekt var ikkje stedet der den befant seg, ca 20 mil sør. Men mannen mente det skulle la seg ordne, så vi putta ungene i bilen, sammen med proviant, bleier, pysjamas, bamser, tepper osv og snudde nesa mot Jæren.

Vi kjørte oss litt vill i Stavanger området, men etter litt om og men var vi på rett spor igjen. Og for en plass, Jæren må være den vakreste plassen på hele vestlandet, og området rundt Brusand tok pusten i fra oss.

Mennene i mitt liv!

Solen på vei ned i havet...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar