lørdag 9. februar 2013

Asia butikk

Min kjære svigermor har svinget innom en asia butikk i by`n og kjøpt litt ymse til meg. Gleder meg til å lage masse humus og indisk kyllingsuppe !
To pakker kikkerter, en pakke røde og en pakke grønne linser. Og så klart en stor flaske med soya saus .
Jeg kunne ønske vi bodde en plass med mer varer i asia butikken.
Vi har en liten en som sjelden har alt du har på listen. Litt synd, for da ender en opp med å dra andre plasser å handle.
Neste gang jeg kommer meg på en asia butikk i bergen skal jeg kjøpe diverse krydder og pastaer.
Da kommer det til å komme masse sterke gode oppskrifter på bloggen.

Hva pleier du å handle når du er på en asia butikk?

2 kommentarer:

  1. Takke gjerne ja til å bli invitert på spicy-middag ein kveld ;) hihi!

    Ellers så e eg såpass dårlig på å bruka asiabutikken her (les: aldri)

    Men så laga eg ikkje så mykje mat lenger heller... O.o
    Satse på da går seg te framøve ;)

    Ha ein fin dag!

    SvarSlett
  2. Klart du må komme å spise middag med oss en dag :D
    Jeg er alt for dårlig til å invitere, men med slike klare hint får eg eit spark bak ;)

    SvarSlett