onsdag 28. september 2011

En helg i Ryfylke

I helgen har vi vert på familie besøk, på en frukt gård i Ryfylke. Vi hadde det kjempe koselig, og de stolte oldeforeldrene fikk endelig møte lille søster. Deilige turer, samhold og mye flott å se på er stikkord for helga.


Sommeren nekter å gi seg, vakkert i regnet!




Hovedhuset




Trappa!



Utsikten fra stuen er helt fantastisk!

 I kjelleren var det utrolig mye flott !









Denne flotte kassen fikk jeg med meg hjem, jeg vet ikke hva jeg skal bruke den til enda, men den kommer til å bli brukt !




1 kommentar:

  1. SHIT kor masse flotte bilder!!!
    Ser ut som dåke har hatt ei nydelig helg her ja :)
    Tar du meg med neste gong? ;)

    Kassen ville eg brukt til å hatt puter/pledd i, ein stor blom, sette du han på høgkant så kan du ha bøke i han, feks kokebøke på kjøkkenet :)
    Knallstilig og orginal vertfall!

    sukk.... forelska meg heilt i huset og tingene du viste... :)

    Ha ein nydelig dag!
    Klem Helene

    SvarSlett